دانلود آهنگ

دانلود أهنگ جدید , دانلود فیلم جدید , دانلود نرم افزار

دانلود آهنگ

دانلود أهنگ جدید , دانلود فیلم جدید , دانلود نرم افزار

خانه » موزیک » دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام من بی تو یه دیوونم

دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام من بی تو یه دیوونم

دانلود آهنگ من بی تو یه دیوونم از مهران آتش

دریافت آهنگ بسیار زیبا و دلنشین خواننده عزیز مهران آتش با نام من بی تو یه دیوونم

دانلود آهنگ مهران آتش به نام من بی تو یه دیوونم ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

Download New And Amazing Music Named Mehran Atash Produced By Man Bi To Ye Divoonam
.::ترانه : محسن حق نظر / آهنگ : محمد عابدینی / تنظیم : فرزاد عابدینی::.

دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام من بی تو یه دیوونم

امیدواریم از شنیدن آهنگ من بی تو یه دیوونماز مهران آتش لذت کافی را ببرید


متن آهنگ جدید مهران آتش به نام من بی تو یه دیوونم

جز اینکه با تو باشم آرزویی ندارم

تمومه زندگیمو به پای تو میزارم

حسی که به تو دارم از این ترانه پیداس

این زندگی کنارت شبیه خواب و رویاس

این زندگی کنارت شبیه خواب و رویاس

من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم

به پای تو میمونم تو شدی دنیام

من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم

به پای تو میمونم تو شدی دنیام

$$$$

دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام من بی تو یه دیوونم

$$$$

عشق من با تو لمس دستاتو

به همه دنیا نمیدم اون نگاتو

از همون اول عاشقت بودم

نمیگیره توی قلب من کسی جاتو

نمیگیره توی قلب من کسی جاتو

من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم

به پای تو میمونم تو شدی دنیام

من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم

به پای تو میمونم تو شدی دنیام

من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم

به پای تو میمونم تو شدی دنیام

من بی تو یه دیوونم احساسمو میدونم

به پای تو میمونم تو شدی دنیام

>
  • موافقین۰مخالفین۰
  • Sunday, 28 Azar 1395، 06:10 AM
  • سیدعلی خوشدل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی