دانلود آهنگ

دانلود أهنگ جدید , دانلود فیلم جدید , دانلود نرم افزار

دانلود آهنگ

دانلود أهنگ جدید , دانلود فیلم جدید , دانلود نرم افزار

خانه » موزیک » دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی هفتم

دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی هفتم

دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی پایه هفتم به صورت درس به درس

دانلود پاورپوینت های مطالعات هفتم

با عرض سلام  و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز

در این پست برای شما دوستان عزیز مجموعه ای از بهترین پاور پوینت های درس مطالعات اجتماعی در پایه هفتم قرار داده ایم

ایمدواریم لذت کافی را ببرید

برای مشاهده فایل ها به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی هفتم

منتظر نظرات زیبای شما عزیزان هستیم

>
  • موافقین۰مخالفین۰
  • Wednesday, 24 Azar 1395، 01:41 PM
  • سیدعلی خوشدل

نظرات (۱۳)

خیلی عالی بود
دستتون مرسی :}
ممنون خیلی عالی اگر میشد درس 18 را درست کنید
  • محمدحسین
  • بسیار عالی بود. ازتون خیلی خیلی ممنونم.
  • امیر حسین
  • درس 18 چرا مشکل داره
    ممنون میشم اگه رسیدگی بشه
  • فاطمه
  • عالیه
  • عالی ممنون👌
  • مرسی خیلی خوب بود
  • امیر20
  • چرت ترین پاورپوینت هایی بود که تا حالا دیده بودم.

    خودم بهترشو درست می کردم.

    ضمنا از سایت های دیگه تقلب و کپی برداری نکنید.

  • مهدیه
  • سلام تشکر میکنم برای فایل های آموزشی ولی خیلی از درس ها فایلش خرابه خواستم که گزارش بدم

    ببخشید چرا درس 17 باز نمی شود

    چرا هیچ کدوم باز نمیشه

  • علی اسعدی
  • سلام 

    ممنون  ما خودمون برای خودمون درست میکنیم 

    این پاور پینت ها عالی هستن من دوستم نیاز داشت 

    براش از این وبسایت پیدا کردم نام رو ویرایش کردم و 

    اسم دوستم با دبیرستانش رو گذاشتم اگر میشه نام رو ننویسید

    تا هرکسی که بلد نیست ویرایش کنه حد اقل اسمی نباشه 

    ممنون از سازنده خوب

    سلام . پاورپوینت های خوبیه ولی لطفا از سایت های دیگه کپی نکنید . این کار طبق قانون ممنوعه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی